TESTIMONIAL

Wijverhurenprinters.nl

Een samenwerking waar we trots op zijn!

Maak een afspraak
wijverhurenprinters.nl logo

“Dankzij ITeamplay houdt ik meer tijd over voor commerciële activiteiten en worden mijn klanten goed ondersteund bij onverhoopte problemen”

Duck den Hoed – Commercieel directeur van Wijverhurenprinters.nl

Wijverhurenprinters.nl

Wijverhurenprinters.nl is een bedrijf wat zich specialiseert in het verhuren van printers. Via de website kies je een printer die het beste bij jouw situatie past. De printers worden rechtstreeks vanuit de fabrikant geleverd en met een professionele installatieservice geïnstalleerd bij je op locatie. Inkt en toners worden naar je toegestuurd, zodat je altijd kunt blijven printen. Onderhoud en service wordt voor je geregeld. Je betaald een all-in bedrag per maand en op die manier ben je compleet ontzorgt als het gaat om printen. Wijverhurenprinters.nl geeft ook support aan hun klanten mocht er onverhoopt iets misgaan of je wilt een wijziging doorvoeren. Dit geeft de nodige uitdagingen. Duck den Hoek, Commercieel directeur van Wijverhurenprinters.nl heeft ITeamplay ingeschakeld om te helpen met deze uitdaging.

foto van wijverhurenprinters.nl

– Wensen inventariseren

We zijn met elkaar in gesprek gegaan en hebben de wensen van Duck in kaart gebracht;

  • Wijverhurenprinters.nl is eerste aanspreekpunt voor hun klant en supporttickets worden via de medewerkers van wijverhurenprinters.nl aangemeld bij ITeamplay.
  • Voortgang van tickets moet kunnen worden bijgehouden door de medewerkers van Wijverhurenprinters.nl.
  • Supporttickets moeten door een behandelaar met kennis van netwerk, Windows en printers worden opgepakt.
  • Supporttickets moeten binnen een acceptabele tijd worden opgepakt.
  • Remote support d.m.v. een meekijksessie moet mogelijk zijn.
iteamplay support

– Wat bieden wij

Met deze wensenlijst zijn we aan de slag gegaan. We hebben de nodige tools in huis, waardoor wij de klanten van Wijverhurenprinters.nl kunnen ondersteunen.

We maken gebruik van een servicedesktool, waardoor onze klanten op de volgende manieren tickets kunnen aanmaken:

  • Inloggen op de pagina support.iteamplay.nl en hier een ticket aanmaken of inzien.
  • Een mail sturen naar support@iteamplay.nl.
  • Bellen.
  • Of zelfs via Whatsapp een berichtje sturen.

Support krijg je door gecertificeerd personeel, welke jarenlange ervaring heeft met het installeren-, implementeren- en migreren van IT oplossingen. Door deze ervaring is er veel kennis van netwerken (switches, routers, firewalls en wifi), servers, werkplekken en printers binnen klein tot groot bedrijf.

We hebben geïnvesteerd in software, zodat we remote support kunnen verlenen. Zo gebruiken we o.a. TeamViewer en Splashtop, zodat we kunnen meekijken op servers, werkplekken en mobiele apparaten.

We zijn snel inzetbaar in een onbekende IT omgeving en weten snel een plaatje te maken hoe de omgeving eruit ziet. Dat is natuurlijk belangrijk voor de klanten van Wijverhurenprinters.nl, omdat we niet het beheer doen van hun IT omgeving, maar daardoor meteen kunnen bijdragen aan de oplossing van het probleem.

We zijn van mening dat we altijd problemen voor een klant binnen een acceptabele tijd moeten oppakken en oplossen. Daarom hebben we hier geen afspraken over gemaakt. In de regel communiceren we binnen een aantal uur en gaan we o.b.v. prioriteit aan de slag met de tickets die worden gemeld. Dit geldt ook voor wijzigingen.

minder wachttijd

– Wat heeft het opgeleverd?

Duck kan zich nu bezig houden met waar hij goed in is; zorgen dat er printers verhuurd worden. En als er support nodig is, dan weet hij dat het geregeld wordt door ITeamplay in te schakelen! Zo ontzorgen wij Duck en zijn collega’s. Een hele mooie samenwerking waar we beide veel plezier aan beleven. Voor meer informatie over wijverhurenprinters.nl, klik hier.

Wil je weten wat we voor jou kunnen doen? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op